Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Sååå trött. Är det för att jag växer mycket nu????

Av Balder - 4 mars 2009 13:42

Hej!

Igår fick jag ett märgben av matte. Det var smaskens. Jag är inte säker men jag tror jag fick det så att hon kunde vika tvätten ifred. Jag gillar ju annars att bita i kläder och sånt :)

Jag morrade ett par gånger till igår när hon flyttade mig i soffan...men OJ va arg hon blev då. Hon sa NEJ!!! och så var det raka vägen ner på golvet. Idag har jag skött mig betydligt bättre....än i alla fall ;) Har i princip sovit hela dan. Jag har inte ens ätit lunch än för jag bara sover. Tror att matte väcker mig snart.

Medan jag sov försökte hon klippa klorna igen så att jag vänjer mig. Jag märkte ju ganska omgående vad som var i görningen så då vaknade jag till. Jag morrade till och med åt matte...men då sa hon NEJ!!!! igen och jag blev lite spak och vågade inte morra mer. Matte låter mig inte komma undan. Det kändes lite bättre efter ett tag :( 

Ni kanske tycker att min matte klipper klorna på mig väldigt ofta??? Det gör hon oxå...fast hon tar bara liiiite varje gång. Allt för att jag ska vänja mig. Får se om jag gör det NÅGONSIN. Men jag har lovat att inte morra åt henne mer :)

Kramar på er

Balder

 
 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

4 mars 2009 14:24

Hejsvejs!!!!
Vad kul att ni också ska med. Då blir vi ju en liten grupp syskon. Vi väntar också på om vi får något rum.
Vad bra det går för er med hans morrande, han verkar iallafall fatta vad det handlar om.
Kram från oss alla här uppe i Dalarna...

http://frippe.bloggagratis.se

 
Maria Falk

Maria Falk

4 mars 2009 19:37

Guuud vad du är söt, Balder! Inte tror jag att du morrar så värst mycket :)

http://falk.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Balder - 8 januari 2010 22:28

Tjena!   Hej på er. Jag måste berätta att jag är en stor kille nu. Jag har börjat lyfta på benet när jag är ute och kissar. Och på promenaderna ska jag kissa på ALLA ställen som andra hundar har kissat på.Det började med att jag bara lyfte ena ta...

Av Balder - 15 december 2009 19:17

Hej!!!!   Nu är det verkligen på tiden att uppdatera! Igår fyllde jag och mina syskon 1 år    Matte och husse berättade för mig hur glada dom blev när dom fick veta att min mamma Vilda hade fått små bebisar och hur dom längtade efter mig  . I...

Av Balder - 16 augusti 2009 14:04

Hej på er... Om ni undrar vart jag tagit vägen så har jag bara en sak att säga: lat matte!! I sommar har vi faktiskt bara varit hemma i vårat hus. Jag har spelat en del fotboll förstås när det varit bra väder ;) Min husse har målat om vårat uthus sam...

Av Balder - 2 juni 2009 19:17

Halloj allihopa!   Kan bara säga att igår var jag jääääättetrött! Inte så konstigt efter att ha åkt så långt och träffat så många hundar. Igår morse när jag gick upp ville jag bara gå ut o kissa o sen gå o lägga mig igen. Det serverades mat men det s...

Av Balder - 1 juni 2009 12:26

Hej Hej allihop det var längesedan! Min matte har jobbat alldeles för mycket nu så hon har inte orkat uppdatera bloggen...hon har inte ens orkat kommentera bloggkompisars bloggar...morr! Ja,ja, men nu ska jag berätta vad som hände i helgen. Vi var på...

Ovido - Quiz & Flashcards