Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Balder - 26 mars 2009 13:53

Hej

Igår var det våffeldagen. Det firade människorna genom att baka våfflor. Husses mamma var här med Elvis oxå. Vi busade så mycket att vi båda blev helt färdiga. Det bakades som sagt en hel del våfflor och eftersom alla tycker om det fick matte stå vid våffeljärnet en bra stund. Hon stekte o stekte och alla åt och åt...När dom andra var mätta fanns det faktiskt två våfflor kvar och då fick jag o Elvis dela på dom. MUMS!!!


Annars har det väl inte hänt så mycket nytt. Jag har ju varit lite svår med maten, men nu äter jag med god aptit. På morgonen får jag av husse 5 dl foder som varit blötlagt i c:a 5 min och över detta får jag en äggula. Det tar inte lång tid kan jag lova innan maten är slut. Vid lunch får jag samma foder men nu med filmjölk. Smaskens :)  Och till kvällsmat blir det samma foder men med matolja. Hoppas att jag aldrig tröttnar på detta för det är såååå gott. Matte o husse blir ju lite oroliga oxå när jag inte äter så bra så nu borde dom väl lugna ner sig lite ;)


Nu ska vi nog gå ut en liten sväng så ha det bra....


Kramar Balder

Ovido - Quiz & Flashcards