Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

En vanlig dag

Av Balder - 18 februari 2009 19:08

Hejsan!

Idag har det inte hänt så mycket. Min husse rastade mig vid halv åtta sen blev det käk. Efter det bar han upp mig till mattes säng (får bara ligga där på morgonkvisten när hon e trött o vill sova). Vi sov sen till kvart över elva, hihi. Myyyys! På eftermiddagen kom Elvis o hälsade på, min pincherkompis. Hans matte e min mattes svärmor o hon ville gratta min matte på födelsedagen! Det var jättekul när han kom. Elvis blev nog lite chockad eftersom jag var mycket mer framåt nu när vi var hemma hos MIG! Jag bet han i svansen hela tiden och Elvis såg allmänt förrvirrad ut. Han e van att det e han som bestämmer o så ;) När husse kom hem från jobbet ville jag busa med honom, sen somnade jag på hans mage :)

Kramar från Balder

 
 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

18 februari 2009 20:32

Då får vi gratulera matte så mycket!! Jag har åkt med pappa och hans polare runt älven i dag. Jag sov nästan hela vägen runt matte tog upp mig i början så att jag fick kissa sen åkte jag min RR. runt.
Kramen på er...

http://frippe.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

19 februari 2009 00:22

Jösses vilken sötnos:)... Visst är dom härliga när dom är så små, skratt. Har aldrig varit med om hundar som är såå klumpiga som grandis är när dom är valpar*S*... Men det är bara en sån underbar hudras på alla sett och vis.

Lycka till

MVH ÅSa

http://asanorberg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Balder - 8 januari 2010 22:28

Tjena!   Hej på er. Jag måste berätta att jag är en stor kille nu. Jag har börjat lyfta på benet när jag är ute och kissar. Och på promenaderna ska jag kissa på ALLA ställen som andra hundar har kissat på.Det började med att jag bara lyfte ena ta...

Av Balder - 15 december 2009 19:17

Hej!!!!   Nu är det verkligen på tiden att uppdatera! Igår fyllde jag och mina syskon 1 år    Matte och husse berättade för mig hur glada dom blev när dom fick veta att min mamma Vilda hade fått små bebisar och hur dom längtade efter mig  . I...

Av Balder - 16 augusti 2009 14:04

Hej på er... Om ni undrar vart jag tagit vägen så har jag bara en sak att säga: lat matte!! I sommar har vi faktiskt bara varit hemma i vårat hus. Jag har spelat en del fotboll förstås när det varit bra väder ;) Min husse har målat om vårat uthus sam...

Av Balder - 2 juni 2009 19:17

Halloj allihopa!   Kan bara säga att igår var jag jääääättetrött! Inte så konstigt efter att ha åkt så långt och träffat så många hundar. Igår morse när jag gick upp ville jag bara gå ut o kissa o sen gå o lägga mig igen. Det serverades mat men det s...

Av Balder - 1 juni 2009 12:26

Hej Hej allihop det var längesedan! Min matte har jobbat alldeles för mycket nu så hon har inte orkat uppdatera bloggen...hon har inte ens orkat kommentera bloggkompisars bloggar...morr! Ja,ja, men nu ska jag berätta vad som hände i helgen. Vi var på...

Ovido - Quiz & Flashcards