Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Balder - 28 februari 2009 16:45

Hejsan svejsan!

När matte kom hem idag från jobbet blev jag jätteglad :) Jag gick och lade mig med henne och sov till tjugo i tolv...myyyysigt! Fick ju sova i hennes säng ju :) Sen var det dags för lunch, sovstund igen och sen...kloklippning!! Idag var jag verkligen inte medgörlig. Det gick åt mängder av godis för att detta skulle gå att genomföras...Ändå har matte inte klippt för mycket en enda gång! Men jag gillar det inte. Hörde att hon pratade om att man kanske skulle klippa nån klo varje dag för att jag skulle vänja mig. Bläää!!! Jag blir ju inte mindre för varje vecka heller så det blir svårare och svårare för henne. Jag känner ju oxå att hon inte gillar att göra det och det gör ju inte mig lugnare :( Nån som har nåt tips????

Sen gick jag och husse på en liten promenad och hälsade på Elvis. Det var kul som vanligt och när jag kom hem stupade jag i sängen. Sååå trött!

Ikväll ska vi till husse o mattes vänner på middag. Det ska bli spännande!

Pussar på er...Balder

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards