Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

På promenad

Av Balder - 17 februari 2009 13:39

Hej!

Igår var jag så duktig! Gjorde inte nåt inne på hela dan :) sov gjorde jag oxå till kl 6 på morgonen. Matte var mycket nöjd ;)

Jag var jättehungrig på morgonen och åt upp allt, sen var det rastning. Efter det var jag jättetrött och sov. Matte satt vid datorn för hon hade gett sig sjutton på att få tag i biljetter till Madonna i sommar. Dom skulle släppas kl 9. Jag kände ju på mig detta så jag vaknade tio i nio och då var det snabbrastning som gällde, sen sprang matte tillbaka till datorn. Jag gillar inte när hon ignorerar mig så när hon hade suttit där en tio minuter och hade fått sina biljetter kände hon att det "inte luktade godis" precis. Jag hade varit duktig och lagt en stor hög i köket. Hahaha vad gör man inte för att få uppmärksamhet. Hon får faktiskt skylla sig själv så det så!

Efter lunch och sovstund fick matte för sig att vi skulle gå på promenad. Ja, inte så långt för det får vi grandisar inte göra första året, men nerför vår backe och en liten bit till. Det var både läskigt och spännande. Massa nya lukter. Jag var ganska duktig på att gå i koppel oxå tyckte matte. Efter den strapatsen var jag jättetrött och somnade som en stock.'

Kram på er / Balder

 
 
frippe

frippe

18 februari 2009 14:20

Vad bra. Dom växer så det knakar.
Nu är ni länkade på våran hemsida också.
Kram på er...

http://frippeocash.dinstudio.se

 
yvonne

yvonne

18 februari 2009 14:45

Hej!
Här kommer en liten hälsning från syster yster Cola.
Vad roligt med en blogg om Balder,man är ju alltid så himla nyfiken på hur det går för syskonen =).
Mvh Yvonne Cola & Ior

http://www.ior.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Balder - 8 januari 2010 22:28

Tjena!   Hej på er. Jag måste berätta att jag är en stor kille nu. Jag har börjat lyfta på benet när jag är ute och kissar. Och på promenaderna ska jag kissa på ALLA ställen som andra hundar har kissat på.Det började med att jag bara lyfte ena ta...

Av Balder - 15 december 2009 19:17

Hej!!!!   Nu är det verkligen på tiden att uppdatera! Igår fyllde jag och mina syskon 1 år    Matte och husse berättade för mig hur glada dom blev när dom fick veta att min mamma Vilda hade fått små bebisar och hur dom längtade efter mig  . I...

Av Balder - 16 augusti 2009 14:04

Hej på er... Om ni undrar vart jag tagit vägen så har jag bara en sak att säga: lat matte!! I sommar har vi faktiskt bara varit hemma i vårat hus. Jag har spelat en del fotboll förstås när det varit bra väder ;) Min husse har målat om vårat uthus sam...

Av Balder - 2 juni 2009 19:17

Halloj allihopa!   Kan bara säga att igår var jag jääääättetrött! Inte så konstigt efter att ha åkt så långt och träffat så många hundar. Igår morse när jag gick upp ville jag bara gå ut o kissa o sen gå o lägga mig igen. Det serverades mat men det s...

Av Balder - 1 juni 2009 12:26

Hej Hej allihop det var längesedan! Min matte har jobbat alldeles för mycket nu så hon har inte orkat uppdatera bloggen...hon har inte ens orkat kommentera bloggkompisars bloggar...morr! Ja,ja, men nu ska jag berätta vad som hände i helgen. Vi var på...

Ovido - Quiz & Flashcards