Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Nio veckor idag!!!

Av Balder - 15 februari 2009 18:22

Hej!

Jag har överlevt helgen med husse ;) Vi har faktiskt haft jättekul med massor av bus, men jag har varit lite slarvig med att gå ut o uträtta mina behov. Som sagt så e det faktiskt kallt ute o jag ser ingen annan i familjen som måste gå ut för att kissa o frysa om rumpan så varför måste jag? Men sen matte vaknade, efter en natts jobb, så har jag (givetvis) skött mig exemplariskt :P

Idag var det vägning. Jag vägde 10,8 kg!!!!! Det ni. Jag har alltså gått upp 1,8 kg sen i måndags (hade matte gått upp så mycket på en vecka hade hon blivit tokig hehehe). Sen försökte hon mäta mankhöjden på mig men det gick inte så bra. Vi får se sen när husse kommer tillbaka från träningen om dom kan hjälpas åt.

Jag måste oxå berätta att min favoritleksak e ett mjukdjur som låter. Matte har sagt att det e ett vildsvin. Detta vildsvin dödar jag tio gånger om dan ungefär hihihi. Jag känner mig som en jättestor varg som klarar av vad som helst!

Jag har börjat skälla en del nu oxå. Det e jättekul!!! Jag gör det mest när jag leker, men matte har sagt att jag gör det även när jag sover och drömmer oxå.

Hej på er så länge!



 
 
Cash

Cash

15 februari 2009 21:32

Hejsan på er!!
Vad roligt att ni också bloggar. Här har ni länken till min och Pappas blogg.
Vi länkar till eran blogg från våran om det är OK??
Vad ni alla växer, det går ju så fort så jag hoppas att ni alla njuter av denna tid som samtidigt är så jobbig men den är ju snart förbi.
Kramen på er...

http://frippe.bloggagratis.se

 
frippe & cash

frippe & cash

16 februari 2009 08:50

Vad ska ni göra idag då???
Är är det sova,sova,bus,bus,äta,äta,sova,sova...
Men matte vill göra något med Pappa för hon håller på att smälla av med denna förkylning och orken som är totalt frånvarande!!!
Kramen på er önskar Pappa och broder.

http://frippe.bloggagratis.se

 
Tjabo

Tjabo

16 februari 2009 13:15

Haha... Stackars vildsvinet :) Vi ska oxå försöka ge oss på att klippa klorna ngd dag. Hoppas att jag inte tycker det är lika läskigt! Ville bara berätta att vi har länkat till er blogg. Hoppas att det är okey!
Kram från oss här hemma!

http://svart.bloggagratis.se

 
Balder

Balder

16 februari 2009 16:54

Ska genast länka till er blogg. Har även länkat till er hemsida. Hoppas att det e ok?

Här är det fullt ös, men gud va roligt de e. Är ju lite ledig nu oxå (jobbar bara helger) så vi har verkligen mycket tid tillsammans jag o Balder. Idag har han sovit ovanligt mycket men annars e det precis som du skriver äta, sova, busa. Du får gärna länka hit:) Hoppas att du kryar på dig snart. Man behöver verkligen krafterna nu med en liten valp. Hälsa pappa Frippe o Brorsan Cash

http://www.balder.bloggagratis.se

 
Balder

Balder

16 februari 2009 17:02

Heej
Har länkat till er blogg oxå, ok?
Kul att läsa eran blogg. Man känner onekligen igen sig :)Ha det gott

http://www.svart.bloggagratis.se

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

16 februari 2009 20:58

Det är helt ok för mig att ni länkar oss,du har skrivit på eran blogg istället för våran. Eller???
Kramen på er...

http://frippe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Balder - 8 januari 2010 22:28

Tjena!   Hej på er. Jag måste berätta att jag är en stor kille nu. Jag har börjat lyfta på benet när jag är ute och kissar. Och på promenaderna ska jag kissa på ALLA ställen som andra hundar har kissat på.Det började med att jag bara lyfte ena ta...

Av Balder - 15 december 2009 19:17

Hej!!!!   Nu är det verkligen på tiden att uppdatera! Igår fyllde jag och mina syskon 1 år    Matte och husse berättade för mig hur glada dom blev när dom fick veta att min mamma Vilda hade fått små bebisar och hur dom längtade efter mig  . I...

Av Balder - 16 augusti 2009 14:04

Hej på er... Om ni undrar vart jag tagit vägen så har jag bara en sak att säga: lat matte!! I sommar har vi faktiskt bara varit hemma i vårat hus. Jag har spelat en del fotboll förstås när det varit bra väder ;) Min husse har målat om vårat uthus sam...

Av Balder - 2 juni 2009 19:17

Halloj allihopa!   Kan bara säga att igår var jag jääääättetrött! Inte så konstigt efter att ha åkt så långt och träffat så många hundar. Igår morse när jag gick upp ville jag bara gå ut o kissa o sen gå o lägga mig igen. Det serverades mat men det s...

Av Balder - 1 juni 2009 12:26

Hej Hej allihop det var längesedan! Min matte har jobbat alldeles för mycket nu så hon har inte orkat uppdatera bloggen...hon har inte ens orkat kommentera bloggkompisars bloggar...morr! Ja,ja, men nu ska jag berätta vad som hände i helgen. Vi var på...

Ovido - Quiz & Flashcards